Bantal Hotel Gebu Yang Terbaik dari Das Abdul Global





















Saya dan isteri selalu mengalami masalah tidur yang berkualiti. Sehinggakan kami sering mengantuk terutama semasa memandu. Maklumlah, kami tinggal di Seremban dan bekerja di Kuala Lumpur. Pemanduan setiap hari memerlukan rehat yang cukup. Sehinggalah kami bertemu dengan seorang sahabat yang memperkenalkan bantal ini yang hampir 100% mengubah hidup kami sekeluarga.



Setelah mencuba bantal ini, ternyata kami mendapat pengalaman tidur yang berkualiti kerana selesa, tiada lagi masalah dengkur akibat tidur yang tidak sempurna, sentiasa merasa gebu dan nyaman. Walaupun digunakan hampir 2 bulan, tekstur dan rupabentuk bantal masih kekal seperti waktu dibeli. 
Perkara yang paling menggembirakan apabila bantal ini boleh dicuci menggunakan mesin basuh dan ia akan kembali kelihatan baru. Bantal ini tidak berdebu dan dan anti alergi. bantal ini sangat sesuai untuk mereka yang mempunyai penyakit athma atau alah kepada habuk dan debu. 

Menggunakan material sarung bantal dari kain kapas yang selesa, ia tidak panas dan sentiasa sesuai dengan suhu sekitar. 



Surirumah sering mengadu akan masalah bantal yang sering berkulampuk  atau berkulat. Bantal hotel dari DAG ini tidak memerangkap lembapan seperti habuk dan peluh yang akan menyebabkan bantal menjadi lembab, busuk, gatal dan meyebabkan tekstur dalaman menjadi lembik. 



Bantal yang ringan dan mudah di bawa ke mana-mana ini menggunakan material gabungan 'polyester fibre' yang terbaik serta memberikan rasa empuk dan gebu juga sesuai dengan tekstur kepala dan bahu. 


Berkaitan kualitinya, ia berkualiti dan standard serta setanding kualiti bantal di hotel 4 atau lima bintang.


Bantal Hotel H-Class ini boleh didapati dengan mudah di seluruh Malaysia dengan harga promosi seperti yang dinyatakan dalam gambar.

Untuk maklumat lanjut dan mendapatkan bantal Hotel H-Class DAG ini boleh la menghubungi kami di talian seperti berikut :





"INGAT DAG, INGAT BANTAL HOTEL"


Cik Roza merupakan pelanggan dari Kuala Lumpur yang cukup mempercayai keselesaan bantal DAG

Pelanggan dari Cheras

Puan Ili Izyan Dari Kota Bharu juga telah mendapatkan Bantal Hotel DAG H-Class.

Terdapat juga pelanggan DAG yang mendermakan bantal yang dibeli kepada Rumah Anak-Anak Yatim untuk sama-sama merasai keselesaan bantal Hotel H-Class ini.

Gebu dan cukup hempuk!



Sesuai dijadikan hadiah hari lahir


Sesuai dijadikan sebagai hadiah perkahwinan. lebih kreatif dan lain dari yang lain.

Kami Cuba, Kami Yakin, Kami Jadi Ejen, Kami Jual dan Kami sedia menghantar ke seluruh pelusuk Malaysia!


Maklumat lanjut di 











Comments

Popular Posts